Menu
Przepisy / Śniadanie / Deser / Kolacja

Nocna owsianka kokosowa z czekoladą

Nocna owsianka kokosowa z czekoladą to pomysł na zdrowe śniadanie. Jak zrobić nocną owsiankę z czekoladą? Poznaj prosty przepis na kokosową nocną owsiankę!

Nocna owsianka kokosowa z czekoladą to pożywny i zdrowy posiłek na słodko.
Nocna owsianka to świetna propozycja dla ludzi, którzy nie mają zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku z rana. Można ją zjeść (na ciepło lub na zimno) w domu lub zabrać ze sobą na wynos.
Płatki owsiane dzięki całonocnemu namaczaniu stają się lekkostrawne i bardzo sycące, a dodatkowo za sprawą wybranych dodatków mocno aromatyczne.
Jak zrobić kokosową nocną owsiankę? Poznaj prosty przepis na nocną owsiankę o smaku kokosowym!
Zdrowe fit przepisy na szybkie i proste dietetyczne posiłki (dieta zbilansowana, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta wegetariańska, dieta wegańska, dieta bez laktozy, dieta bez glutenu, dieta lekkostrawna) oraz każdą indywidualną kombinację na życzenie otrzymasz podczas współpracy z nami za pośrednictwem naszej aplikacji dietetycznej MyProportion- więcej informacji w zakładce dieta online.


Dieta online – cena, opinie, metamorfozy, współpraca dietetyczna.

Czas przygotowania: 5 min + czas pęcznienia
Kalorie: 360
Białko: 11 g
Węglowodany: 42 g
Tłuszcze: 16 g

Składniki na 1 porcję nocnej owsianki kokosowej z czekoladą:

  • Płatki owsiane 4 łyżki (40 g)
  • Mleko 2% 1/2 szklanki (100 g)
  • Migdały 5 sztuk (6 g)
  • Nasiona szałwii hiszpańskiej (nasiona chia) 2 łyżeczki (10 g)
  • Czekolada gorzka 85% 1 kostka (5 g)
  • Wiórki kokosowe 1 łyżka (5 g)
  • Syrop z agawy 1 łyżeczka (4 g)

Przygotowanie nocnej owsianki kokosowej z czekoladą:

  1. Migdały drobno posiekaj. 
  2. Do miseczki lub do słoika wsyp płatki owsiane, nasiona chia, wiórki kokosowe i migdały. Wymieszaj. 
  3. Dodaj syrop z agawy. Dolej mleko i w razie potrzeby trochę wody mineralnej (ilość dostosuj tak, aby przykryć zawartość naczynia). Dokładnie mieszaj do momentu, aż wszystkie składniki będą dobrze połączone.  
  4. Naczynie przykryj folią lub pokrywką i wstaw do lodówki na kilka godzin, a najlepiej na całą noc. Płatki w tym czasie napęcznieją, a smaki dobrze się połączą. 
  5. Owsianka po wyciągnięciu z lodówki jest gotowa do zjedzenia. 
  6. Drobno posiekaj czekoladę. 
  7. Owsiankę zjedz na zimno lub po podgrzaniu w rondelku. Posyp górę owsianki czekoladą. 

Nasza strona to blog dietetyczny na którym codziennie publikujemy:
– porady dietetyczne
– przepisy na śniadanie
– przepisy na obiad
– przepisy na kolacje
– przepisy na przekąski
– przepisy na desery

Powiązane zagadnienia- posiłek: pomysł na zdrowe śniadanie bez gotowania, jak zrobić nocną owsiankę z czekoladą, nocna owsianka z chia, dietetyczne przepisy z płatkami owsianymi, przepisy z płatkami owsianymi, jak zrobić nocną owsiankę

Powiązane zagadnienia- blog: dietetyczne przepisy, fit przepisy, zdrowe przepisy, dietetyczne przepisy blog, fit przepisy blog, zdrowe przepisy na diecie, zdrowe przekąski, przepisy ze zdjęciami, przepisy z kalorycznością, przepisy z makroskładnikami, darmowy jadłospis, dieta online, dieta online cena

Kliknij, aby poznać inne przepisy kulinarne z poniższym składnikiem:

5 24 Liczba ocen
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze