Menu
Kolacja / Przepisy / Śniadanie / Deser / Przekąska

Pieczona owsianka o smaku czekoladowo-bananowym

Pieczona owsianka z bananem to prosty i szybki fit posiłek na słodko. Jak zrobić pieczoną owsiankę z kakao? Poznaj prosty przepis na pieczoną owsiankę z bananem!

Pieczona owsianka o smaku czekoladowo-bananowym to prosty i szybki posiłek z płatkami owsianymi, idealny na pożywne śniadanie lub sycący deser. Fit pieczona owsianka z bananem i kakao jest wartościowa i naprawdę pyszna.
Płatki owsiane to bogate źródło m.in. błonnika, białka, aminokwasów i witamin z grupy B. Dzięki zawartości witaminy B1, magnezu oraz kwasu pantotenowego korzystnie wpływają na układ nerwowy i działają antystresowo. A dzięki zawartości m.in beta-glukanów zwiększają odporność organizmu.
Banany to bogate źródło wielu witamin: A, z grupy B, C, E i K oraz składników mineralnych: fosforu, magnezu, potasu i wapnia oraz błonnika.
Jak zrobić pieczoną owsiankę z bananem? Poznaj prosty przepis na czekoladową pieczoną owsiankę!
Zdrowe fit przepisy na szybkie i proste dietetyczne posiłki (dieta zbilansowana, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta wegetariańska, dieta wegańska, dieta bez laktozy, dieta bez glutenu, dieta lekkostrawna) oraz każdą indywidualną kombinację na życzenie otrzymasz podczas współpracy z nami za pośrednictwem naszej aplikacji dietetycznej MyProportion- więcej informacji w zakładce dieta online.


Dieta online – cena, opinie, metamorfozy, współpraca dietetyczna.

Czas przygotowania: 30 min + czas pęcznienia
Kalorie: 468
Białko: 19 g
Węglowodany: 74 g
Tłuszcze: 11 g

Składniki na 1 porcję pieczonej owsianki o smaku czekoladowo-bananowym:

  • Płatki owsiane 5 łyżek (50 g)
  • Banan 1 mała sztuka (80 g)
  • Kakao ciemne 1 łyżka (10 g)
  • Jajko kurze 1 mała sztuka (50 g)
  • Mąka (np. pszenna lub ryżowa) 2 łyżki (20 g)
  • Mleko 0,5% niecałe 1/2 szklanki (100 g)
  • Erytrytol lub inny słodzik bez kalorii 3 łyżki (30 g)
  • Proszek do pieczenia 1 łyżeczka (4 g)

Przygotowanie pieczonej owsianki o smaku czekoladowo-bananowym:

  1. W misce umieść płatki owsiane, mąkę, mleko, kakao, słodzik i proszek do pieczenia. Wbij jajko. Dokładnie mieszaj i ucieraj, aż do uzyskania jednolitej masy (bez grudek).
  2. Odstaw na około 15-20 min, aby płatki napęczniały. 
  3. Banana umyj, obierz i pokrój w średniej grubości plasterki. 
  4. Masę przełóż do małego naczynia żaroodpornego lub do małej foremki wyłożonej papierem do pieczenia.
  5. Na górze rozłóż plasterki banana. 
  6. Włóż do piekarnika rozgrzanego do 200 st. C. Piecz do prawidłowej obróbki termicznej i lekkiego wyrośnięcia, czyli przez około 20-30 min.
  7. Zjedz na ciepło lub na zimno.

Nasza strona to blog dietetyczny na którym codziennie publikujemy:
– porady dietetyczne
– przepisy na śniadanie
– przepisy na obiad
– przepisy na kolacje
– przepisy na przekąski
– przepisy na desery

Powiązane zagadnienia- posiłek: pieczona owsianka z bananem, pieczona owsianka przepis, pieczona owsianka prosty przepis, pieczona owsianka czekoladowa, pieczona owsianka kalorie, pieczona owsianka kcal, owsianka pieczona z bananem, owsianka pieczona czekoladowa, zapiekana owsianka z bananem, zapiekana owsianka czekoladowa, pieczone owsianki fit, owsianka z piekarnika przepis, przepis na pieczoną owsiankę, przepis na pieczoną owsiankę z bananem, przepisy na pieczoną owsiankę, szybka pieczona owsianka, jednoporcjowa pieczona owsianka, czekoladowa pieczona owsianka, pieczona owsianka czekoladowa przepis, pieczone owsianki przepis, pieczona owsianka kakaowa z bananami, pieczona owsianka przepis kalorie,

Powiązane zagadnienia- blog: dietetyczne przepisy, fit przepisy, zdrowe przepisy, dietetyczne przepisy blog, fit przepisy blog, zdrowe przepisy na diecie, zdrowe przekąski, przepisy ze zdjęciami, przepisy z kalorycznością, przepisy z makroskładnikami, darmowy jadłospis, dieta online, dieta online cena


Kliknij, aby poznać inne przepisy kulinarne z poniższym składnikiem:

5 42 Liczba ocen
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze