Menu
Przepisy / Obiad / Kolacja

Gazpacho z pomidora, papryki i ogórka z oliwą

Gazpacho z pomidorów i ogórków z oliwą to prosty fit posiłek na zimno. Jak zrobić zupę gazpacho? Poznaj prosty przepis na wegańskie gazpacho z pomidorów!

Gazpacho z pomidora, papryki i ogórka to pyszny i orzeźwiający posiłek dietetyczny. Gazpacho jest bardzo szybkie i proste w przygotowaniu, a przy tym zdrowe i pożywne.
Klasyczne gazpacho to hiszpański chłodnik, które składa się z surowych warzyw, octu i oliwy z dodatkiem rozmoczonego chleba. Jest wiele przepisów na gazpacho, a oto mój ulubiony i najmniej kaloryczny.
Gazpacho można zjeść od razu po przygotowaniu, ale znacznie lepiej smakuje gdy chociaż przez chwilę wstawi się je do lodówki.
Jak zrobić gazpacho? Poznaj prosty przepis na dobre gazpacho!
Zdrowe fit przepisy na szybkie i proste dietetyczne posiłki (dieta zbilansowana, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta wegetariańska, dieta wegańska, dieta bez laktozy, dieta bez glutenu, dieta lekkostrawna) oraz każdą indywidualną kombinację na życzenie otrzymasz podczas współpracy z nami za pośrednictwem naszej aplikacji dietetycznej MyProportion- więcej informacji w zakładce dieta online.


Dieta online – cena, opinie, metamorfozy, współpraca dietetyczna.

Czas przygotowania: 5 min + czas chłodzenia
Kalorie: 162
Białko: 5 g
Węglowodany: 25 g
Tłuszcze: 7 g

Składniki na 1 porcję gazpacho z pomidora, papryki i ogórka z oliwą:

  • Pomidor 1 średnia sztuka (180 g)
  • Papryka czerwona 1 średnia sztuka (160 g)
  • Ogórek 1 średnia sztuka (180 g)
  • Czosnek 1 ząbek (5 g)
  • Oliwa z oliwek 1 łyżeczka (5 g)
  • Sok z cytryny 1 łyżeczka (3 g)
  • Erytrytol lub inny słodzik bez kalorii 1 łyżeczka (5 g)
  • Sól
  • Pieprz

Przygotowanie gazpacho z pomidora, papryki i ogórka z oliwą:

  1. Pomidora natnij na górze w kształcie „X” i umieść w garnku lub miseczce. Zalej wrzątkiem i sparz przez 15-20 sekund. Sparzonego pomidora obierz ze skórki, pokrój na kilka części i pozbaw zielonych, twardych części z środka.
  2. Paprykę umyj, pozbaw części niejadalnych i pokrój w mniejsze kawałki.
  3. Ogórka umyj, obierz i pokrój w mniejsze kawałki.
  4. Czosnek obierz i pokrój w paseczki.
  5. Wyciśnij sok z cytryny. 
  6. W pojemniku do blendera umieść pomidora, ogórka, paprykę, czosnek, oliwę, sok z cytryny i słodzik. Dopraw do smaku solą i pieprzem. Zblenduj na gładką i jednolitą masę. 
  7. Zupę możesz zjeść od razu, ale najlepiej smakuje schłodzona minimum przez 20-30 min.

Nasza strona to blog dietetyczny na którym codziennie publikujemy:
– porady dietetyczne
– przepisy na śniadanie
– przepisy na obiad
– przepisy na kolacje
– przepisy na przekąski
– przepisy na desery

Powiązane zagadnienia- posiłek: gazpacho fit przepis, dietetyczne gazpacho, zupa na zimno z pomidorów, przepisy z pomidorów, przepisy na dania z pomidorów, dietetyczne przepisy na zimno, proste przepisy na zimno

Powiązane zagadnienia- blog: dietetyczne przepisy, fit przepisy, zdrowe przepisy, dietetyczne przepisy blog, fit przepisy blog, zdrowe przepisy na diecie, zdrowe przekąski, przepisy ze zdjęciami, przepisy z kalorycznością, przepisy z makroskładnikami, darmowy jadłospis, dieta online, dieta online cena

Kliknij, aby poznać inne przepisy kulinarne z poniższym składnikiem:

5 2 Liczba ocen
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze