Menu
Przepisy / Śniadanie / Kolacja

Tosty z serem i warzywami z patelni

Tosty z serem i warzywami z patelni to świetny pomysł na prosty i smaczny fit posiłek typu zdrowy fast food. Jak zrobić dietetyczne tosty z patelni? Sprawdź!

Tosty z serem i warzywami z patelni to prosty i szybki w przygotowaniu fit posiłek typu zdrowy fast food.
Tosty może nie cieszą się mianem zbyt „zdrowych”, ale w trosce o zdrowie i zadbaną sylwetkę wcale nie musimy z nich rezygnować. Podobnie jak w przypadku wielu innych posiłków typu fast food, problemem jest sposób ich przygotowania i wykorzystane składniki oraz przede wszystkim ich ilość.
Aktualnie mamy coraz większy wybór zdrowych, niskokalorycznych i dietetycznych pieczyw i serów. Jest to związane z ciągle rosnącym wśród ludzi zainteresowaniem zdrowym trybem życia.
Tosty mogą różnić się kalorycznością aż o 80%, więc zawsze warto czytać etykiety produktów, sprawdzać skład oraz kaloryczność.
Jak zrobić tosty z patelni z warzywami? Poznaj prosty przepis na dietetyczne tosty z patelni!
Zdrowe fit przepisy na szybkie i proste dietetyczne posiłki (dieta zbilansowana, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta wegetariańska, dieta wegańska, dieta bez laktozy, dieta bez glutenu, dieta lekkostrawna) oraz każdą indywidualną kombinację na życzenie otrzymasz podczas współpracy z nami za pośrednictwem naszej aplikacji dietetycznej MyProportion- więcej informacji w zakładce dieta online.


Dieta online – cena, opinie, metamorfozy, współpraca dietetyczna.

Czas przygotowania: 10 min
Kalorie: 266
Białko: 13 g
Węglowodany: 35 g
Tłuszcze: 7 g

Składniki na 1 porcję tostów z serem i warzywami z patelni:

  • Chleb tostowy 2 kromki (60 g)
  • Ser żółty light 13-14% 1 kawałek lub 2 plastry (30 g)
  • Papryka czerwona 1 kawałek (15 g)
  • Pomidor koktajlowy 1 sztuka (15 g)

Przygotowanie tostów z serem żółtym light i warzywami z patelni:

  1. Jeśli korzystasz z sera w kawałku- zetrzyj go na tarce o średnich oczkach.
  2. Paprykę umyj, osusz i pokrój w drobne kawałeczki.
  3. Pomidorka umyj, osusz i pokrój w plasterki.
  4. Rozgrzej suchą patelnię na małym ogniu.  
  5. Połóż jedną kromkę chleba tostowego na patelni. Na kromce równomiernie rozłóż ser (plastry lub starty kawałek), paprykę oraz pomidorka. Przykryj i dociśnij drugą kromką.
  6. Smaż na patelni na bardzo małym ogniu do zarumienienia pieczywa i rozpuszczenia sera, czyli przez około 3-5 min na stronę. 
  7. Wyłóż na talerz i opcjonalnie zjedz z dodatkiem ketchupu (tosty z 10 g ketchupu kalorie: 276, B: 13, W: 37, T: 7).

Jeśli skorzystasz z naszego przepisu, będzie nam bardzo miło jeśli dodasz zdjęcie (story lub post) na Facebook lub Instagram i nas oznaczysz:
Instagram
Facebook
Dziękujemy!

5 34 Liczba ocen
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze