Menu
Przepisy / Śniadanie / Obiad / Kolacja

Burger z jajkiem sadzonym, guacamole i bekonem

Burger z jajkiem sadzonym, guacamole i bekonem to pomysł na prosty fit posiłek. Jak zrobić burgery w domu? Poznaj łatwy przepis na burgery!

Burger z jajkiem sadzonym, guacamole i bekonem to prosty w przygotowaniu fit posiłek typu zdrowy fast food.
Burger z jajkiem sadzonym, guacamole i bekonem świetnie smakuje sam lub z różnymi dodatkami np. sosami, sałatkami czy frytkami.
Jajko to bogate źródło pełnowartościowego i wzorcowego białka. Zawiera wszystkie aminokwasy w odpowiednich ilościach, w tym również te niezbędne, których nasz organizm nie potrafi sam wyprodukować. Dodatkowo jajka są świetnym źródłem witamin A, z grupy B, D, E i K oraz wielu składników mineralnych. 
Jak zrobić burgery w domu? Poznaj prosty przepis na burgera!
Zdrowe fit przepisy na szybkie i proste dietetyczne posiłki (dieta zbilansowana, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta wegetariańska, dieta wegańska, dieta bez laktozy, dieta bez glutenu, dieta lekkostrawna) oraz każdą indywidualną kombinację na życzenie otrzymasz podczas współpracy z nami za pośrednictwem naszej aplikacji dietetycznej MyProportion- więcej informacji w zakładce dieta online.


Dieta online – cena, opinie, metamorfozy, współpraca dietetyczna.

Czas przygotowania: 15 min
Kalorie: 595
Białko: 21 g
Węglowodany: 36 g
Tłuszcze: 40 g

Składniki na 1 porcję burgera z jajkiem sadzonym, guacamole i bekonem:

  • Bułka do burgera 1 sztuka (50 g)
  • Jajko kurze 1 sztuka (50 g)
  • Awokado 1/2 średniej sztuki (70 g)
  • Boczek wieprzowy 1 plaster (20 g)
  • Serek kremowy naturalny (np. Philadelphia, Arla itp.) 2 łyżeczki (16 g)
  • Ser żółty o wartości tłuszczu 17-18% 2 plastry (20 g)
  • Sałata 1 liść (10 g)
  • Czosnek 1 ząbek (5 g)
  • Masło klarowane 1 łyżeczka (5 g)
  • Sok z cytryny 1 łyżeczka (3 g)
  • Sól
  • Pieprz

Przygotowanie guacamole:

  1. Awokado umyj, osusz i przekrój wzdłuż na pół. Połówkę z pestką skrop sokiem z cytryny, szczelnie zawiń folią spożywczą i włóż do lodówki (zużyj do innego posiłku w ciągu kilku dni). Z pozostałej części wyciągnij miąższ za pomocą łyżki. Następnie umieść w miseczce i rozgnieć widelcem. 
  2. Dodaj obrany i przeciśnięty przez praskę czosnek oraz dopraw według uznania solą i pieprzem. 
  3. Skrop sokiem z cytryny i dokładnie wymieszaj.

Przygotowanie burgera z jajkiem sadzonym, guacamole i bekonem:

  1. Przygotuj bekon (sprawdź przepis).
  2. Na patelni rozpuść masło, a następnie ostrożnie wbij jajko, uważając żeby nie wpadły żadne skorupki. Zmniejsz ogień i smaż do czasu, aż białko jajka będzie ścięte a żółtko zacznie gęstnieć. Zajmuje to około 3-4 min. 
  3. W trakcie smażenia jajka przekrój bułkę na pół i podgrzej ją zgodnie z zaleceniami znajdującymi się na opakowaniu. 
  4. Za pomocą kuchennej szpatułki lub drewnianej łopatki wyjmij gotowe jajko na talerz. 
  5. Na dół bułki połóż plaster sera, guacamole, umytą i osuszoną sałatę, pokruszony bekon, jajko sadzone i drugi plaster sera. Równomiernie rozłóż serek kremowy i przykryj drugą połówką bułki.
  6. Przełóż na talerz.

Nasza strona to blog dietetyczny na którym codziennie publikujemy:
– porady dietetyczne
– przepisy na śniadanie
– przepisy na obiad
– przepisy na kolacje
– przepisy na przekąski
– przepisy na desery

Powiązane zagadnienia- posiłek: burger prosty przepis, burger z jajkiem sadzonym i bekonem, jak zrobić burgery w domu, prosty przepis na burgery, prosty pomysł na burgera, przepis na burgera domowego, przepisy z jajkiem sadzonym, szybkie przepisy z bekonem, zdrowy fast food przepis

Powiązane zagadnienia- blog: dietetyczne przepisy, fit przepisy, zdrowe przepisy, dietetyczne przepisy blog, fit przepisy blog, zdrowe przepisy na diecie, zdrowe przekąski, przepisy ze zdjęciami, przepisy z kalorycznością, przepisy z makroskładnikami, darmowy jadłospis, dieta online, dieta online cena

Kliknij, aby poznać inne przepisy kulinarne z poniższym składnikiem:

5 10 Liczba ocen
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze