Menu
Przepisy / Śniadanie / Kolacja

Jaglanka na mleku roślinnym z bananem i migdałami

Jaglanka na mleku roślinnym z bananem i migdałami to prosty i zdrowy posiłek na słodko. Jak zrobić kaszę jaglaną na słodko? Poznaj fit przepis na kaszę jaglaną!

Jaglanka na mleku roślinnym z bananem i migdałami to prosty wegański posiłek na słodko.
Połączenie kaszy jaglanej z bananem i orzechami to świetny pomysł na szybki w przygotowaniu, niezwykle smaczny i zdrowy posiłek, który dodaje mnóstwo energii.
Kasza jaglana posiada mnóstwo cennych wartości odżywczych i właściwości leczniczych. Gdy przygotuje się ją w odpowiedni sposób to jej oryginalny smak świetnie komponuje się zarówno z wytrawnymi, jak i słodkimi dodatkami.
Jak zrobić kaszę jaglaną z orzechami? Poznaj prosty przepis na kaszę jaglaną na słodko!
Zdrowe fit przepisy na szybkie i proste dietetyczne posiłki (dieta zbilansowana, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta wegetariańska, dieta wegańska, dieta bez laktozy, dieta bez glutenu, dieta lekkostrawna) oraz każdą indywidualną kombinację na życzenie otrzymasz podczas współpracy z nami za pośrednictwem naszej aplikacji dietetycznej MyProportion- więcej informacji w zakładce dieta online.


Dieta online – cena, opinie, metamorfozy, współpraca dietetyczna.

Czas przygotowania: 12 min
Kalorie: 327
Białko: 10 g
Węglowodany: 56 g
Tłuszcze: 8 g

Składniki na 1 porcję jaglanki na mleku roślinnym z bananem i migdałami:

  • Kasza jaglana 5 łyżek (50 g)
  • Mleko migdałowe (napój migdałowy) 2/3 szklanki (150 g)
  • Banan 1/2 średniej sztuki (60 g)
  • Migdały 1 łyżka (10 g)
  • Sól

Przygotowanie jaglanki na mleku roślinnym z bananem i migdałami:

  1. Kaszę dokładnie wypłucz pod bieżącą wodą lub umieść w naczyniu i zalewaj kilkukrotnie wodą, mieszaj i odlewaj do momentu, aż woda przestanie być mętna.
  2. Przepłukaną kaszę umieść w garnku i wlej mleko roślinne (możesz użyć jakiekolwiek). Dodaj szczyptę soli. Gotuj bez mieszania na małym ogniu pod przykryciem przez około 10 min. Po upływie wskazanego czasu mleko powinno zostać wchłonięte. W czasie gotowania przygotuj pozostałe składniki. 
  3. Banana umyj, obierz i pokrój w plasterki.
  4. Migdały drobno pokrój. 
  5. Ugotowaną kaszę przełóż do naczynia. Na górze rozłóż plasterki banana i migdały. 
  6. Zjedz na ciepło lub na zimno.

Nasza strona to blog dietetyczny na którym codziennie publikujemy:
– porady dietetyczne
– przepisy na śniadanie
– przepisy na obiad
– przepisy na kolacje
– przepisy na przekąski
– przepisy na desery

Powiązane zagadnienia- posiłek: jaglanka z bananem kcal, jaglanka z bananem i orzechami, jak zrobić kaszę jaglaną na słodko, jak ugotować kaszę jaglaną na słodko, fit przepisy z kaszą jaglaną, przepis na kaszę jaglaną na słodko, kasza jaglana na słodko przepis, kasza jaglana przepisy na słodko, kasza jaglana przepisy dietetyczne na słodko, pomysły na kaszę jaglaną

Powiązane zagadnienia- blog: dietetyczne przepisy, fit przepisy, zdrowe przepisy, dietetyczne przepisy blog, fit przepisy blog, zdrowe przepisy na diecie, zdrowe przekąski, przepisy ze zdjęciami, przepisy z kalorycznością, przepisy z makroskładnikami, darmowy jadłospis, dieta online, dieta online cena

Kliknij, aby poznać inne przepisy kulinarne z poniższym składnikiem:

5 2 Liczba ocen
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze