Menu
Przepisy / Kolacja / Dodatki

Kapusta pak choi w orientalnym stylu

Kapusta pak choi w orientalnym stylu to prosty posiłek dietetyczny. Jak przygotować kapustę pak choi? Poznaj prosty przepis na chińską kapustę pak choi!

Kapusta pak choi w orientalnym stylu to prosty i szybki w przygotowaniu wegański posiłek dietetyczny.
Kapusta chińska pak choi jest niezwykle popularna w kuchni azjatyckiej. Pochodzi z Azji Wschodniej, a uprawiana jest w Chinach, Ameryce Północnej oraz w Europie. W Polsce nie jest jeszcze zbyt popularna, ale za sprawą jej niezwykłych właściwości zdrowotnych można ją coraz częściej znaleźć w sklepach.
Kapusta pak choi jest bogatym źródłem wielu witamin i minerałów, a do tego jest niskokaloryczna- w 100 g zawiera tylko 13 kalorii.
Kapustę pak choi można jeść na wiele sposobów: surową, gotowaną, smażoną oraz pieczoną.
Jak przyrządzić kapustę pak choi? Poznaj prosty przepis na kapustę pak choi!
Więcej dietetycznych przepisów na szybkie i proste w przygotowaniu posiłki odpowiednie dla różnych rodzajów diet oraz w różnych smakach znajdziesz w naszej aplikacji dietetycznej MyProportionkliknij, aby sprawdzić nasze promocyjne pakiety.

Czas przygotowania: 12 min
Kalorie: 150
Białko: 10 g
Węglowodany: 17 g
Tłuszcze: 14 g

Składniki na 1 porcję kapusty pak choi w orientalnym stylu:

  • Kapusta chińska pak choi 1 duża lub 2 średnie sztuki (300 g)
  • Cebula 1 mała sztuka (50 g)
  • Czosnek 1 ząbek (5 g)
  • Sos sojowy 5 łyżeczek (20 g)
  • Olej sezamowy 1 łyżka (6 g)
  • Imbir 1 kawałek (10 g)
  • Syrop z agawy 1/2 łyżeczki (4 g)
  • Sok z cytryny 1 łyżeczka (3 g)
  • Chilli

Przygotowanie kapusty pak choi w orientalnym stylu:

  1. Umytą i osuszoną kapustę pak choi przekrój na pół lub pokrój na ćwiartki. 
  2. Cebulę obierz i drobno pokrój. 
  3. Czosnek obierz i pokrój w plasterki.
  4. Imbir obierz i zetrzyj na tarce o małych oczkach. 
  5. Na patelni rozgrzej olej. Po chwili wrzuć cebulę, czosnek i imbir. Dodaj szczyptę przyprawy chilli. Smaż na umiarkowanym ogniu przez kilka minut, co chwilę mieszając. 
  6. Następnie dodaj sos sojowy, syrop z agawy i pak choi. Smaż przez około 2-4 min, cały czas delikatnie mieszając i obracając kapustę na różne strony. 
  7. Przełóż na talerz i skrop sokiem z cytryny

Będzie nam bardzo miło jeśli przygotujesz posiłek z naszego przepisu i dodasz zdjęcie (story lub post) na Facebook lub Instagram i nas oznaczysz:
Instagram
Facebook
Dziękujemy!

5 8 Liczba ocen
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze